reklama

Dnes je nám fajn:-)

Ten smajlík (alebo ako nazvať písomný úsmev) tam nie je náhodou. "Dnes je nám fajn" - štebotala taká asi 50 ročná žienka pred ambulanciou obvodnej lekárky. Dnes je mi fajn....pretože som práve prišiel z tej čakárne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnes je mi fajn, hoci som bol ráno mrzutý na zamračenú oblohu, na vybitý mobil, na zmenu organizácie dopravy v meste, na zvýšenú sedimentáciu, na nefungujúci výťah, na zápalku v zámku vchodových dverí do paneláku, jednoducho, na všetko. "Mrzutý" je slabé slovo, ale prinajmenej je spisovné.

"Dnes je nám fajn" - znie mi stále v ušiach hlas onej usmiatej okatej žienky, vystrojenej pekne turisticky. "Dnes sme sa lepšie vybavili" - dodáva "mykaním" za "dnes je nám fajn". Kráľovský plurál. Kráľovská nálada.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Dnes sme nechali doma kabelku, aby nám nezavadzala" - doplňujúco vysvetľuje to švitorivé stvorenie s očkami ako dva uhlíky. A s úsmevom ako širokouhlý film na obrazovke. 

Tlačila pred sebou invalidný vozík s vyfešákovanou - asi mamou. Peknou, naozaj peknou, starou ženou. Nehybnou.

"Dnes je nám fajn" - znie mi stále v ušiach aj v duši. A do toho sa mieša ešte pokyn lekárky sestričke - "Majka, zariadte ich prevoz na onkológiu. Je o päť minút dvanásť." To som začul poza chrbát, keď mi sestrička brala krv.

Dnes je mi fajn, hoci smutno. Štastne smutno. A dnes strašne strašne držím palce ľuďom, ktorým "je fajn".

Ivan Brožík

Ivan Brožík

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dosť som toho prežil, veľa som zažil a máločo som prežul. 20 rokov "po" sa denno-denne potýkam so svojvôľou boľševikov, prezlečených do aktuálne vhodných straníckych tričiek. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu